بخشنامه ها
برنامه درمانگاه
نکات مدیریتی
نظام سلامت

ثبت خطا

رسیدگی به شکایات

آقای داود میرمعینی

سمت : مسئول واحد رسیدگی به شکایات

نوع فعالیت:

رسیدگی به شکایات و نظرسنجی از بیماران و اطلاع رسانی و راهنمایی مشتریان یا ارباب رجوع


تلفن داخلی واحد:325


شرح مختصر از فعالیتهای واحد:

پیگیری شکایات هایی که از طریق حضوری- تلفنی- شفاهی- پیامکی و صندوقهای نظر سنجی به واحد میآیند و بررسی آنها و تماس با شاکی و اعلام نتیجه شکایات به شاکی و رسیدگی به شکایات

پرسنل و اعلام نتیجه به آنها و جمع آوری فرمهای شکایات از صندوقهای نظر هر ده روز یک بار و حضور در بخشها و نظرسنجی از بیماران و همراهان. وارد کردن اطلاعات فرمها به کامپیوتر و

تجزیه و تحلیل شکایات و اعلام نتایج به بهبود کیفیت و تشکیل کمیته در هریک ماه یک بار و گزارش عملکرد در وقت های تعیین شده .

 

لینک ها
سایت رهبری
وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکي
پايگاه اطلاع رسانی دولت
سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت
پورتال ملی خدمات رسانی مردم
فرمانداری ويژه شهرستان ملاير
سیاست کلان

آموزش همگانی

نظرسنجی
نظر شما راجع مفید و جامع بودن مطالب سایت بیمارستان چیست ؟

سایت اطلاعات مفیدی در اختیارم قرار داد.
برخی از اطلاعات مورد نیازم را یافتم.
هیچکدام از اطلاعات مورد نیازم را نیافتم.
نظری ندارم.

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 1367
 بازدید امروز : 95
 کل بازدید : 209077
 بازدیدکنندگان آنلاين : 8
 زمان بازدید : 0/9160