بخشنامه ها
برنامه درمانگاه
نکات مدیریتی
نظام سلامت

ثبت خطا

امور اداری

 سعید مرادی    

 پست سازمان : رییس اداره امور عمومی

سمت : مسئول امور اداری

مدرک تحصیلی : لیسانس


سوابق:

  •     رئیس امور اداری شبکه بهداشت رزن به مدت 5سال

  •     دبیر کمیسیون تحول اداری شبکه بهداشت رزن به مدت 3سال

  •     مسئول امور اداری بیمارستان مهر از سال 87 تاکنون

  •     دبیر کمیته تیم مدیریت اجرایی (شورای اداری ) بیمارستان مهر

  •     عضو تیم ارزشیابی بیمارستان مهر

  •     عضو تیم بازرسی مبارزه با مفاسد اداری
  •     عضو تیم  5S بیمارستان مهر

 


شرح فعالیتهای امور اداری:

  1.       انجام و نظارت بر حسن اجرای مقررات اداری در بیمارستان
  2.       انجام مکاتبات اداری بیمارستان
  3.       شرکت در جلسات و کمیته های بیمارستانی
  4.       تنظیم و تأیید حسن انجام ارتقاء طبقات شغلی- احتساب سنوات و کمیته فرعی طبقه بندی مشاغل
  5.       تهیه آمار گزارشات پرسنلی
  6.        ثبت اطلاعات پرسنلی در سیستم نظام نوین مالی –پویا سامانه- ERPو...
  7.       صدور حکم مأموریت روزانه
  8.       نظارت و  پایشهای واحدهای تحت پوشش
  9.       ارزیابی عملکرد کلیه ی کارکنان و مدیران
  10.       ثبت و صدور احکام مرخصی(استحقاقی، استعلاجی،بدون حقوق)و پاس های ساعتی
  11.       رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به استخدام-تبدیل وضع استخدامی،ترفیع، بازنشستگی و غیره
  12.       انجام امور مربوط به وام های کارکنان
  13.       پیش بینی نیازهای پرسنلی و اقدام در خصوص تأمین نیروهای مورد نیاز
  14.       مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه ی اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
  15.       اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جامعه
  16.       اجرای دستورالعمل ارتقاء رتبه شغلی کارکنان و بررسی پرونده های مربوطه
  17.       انجام ارزشیابی تمدید قرارداد نیروهای پیمانی
  18.      کمک به همکاران شاغل در شبکه جهت صدور احکام پرسنلی
  19.       دبیرخانه و بایگانی
  20.       ثبت کلیه نامه های وارده و صادره به دفتر اندیکاتور و نظارت بر اجرای صحیح خروج نامه های یادشده از دبیرخانه
  21.      تفکیک و توزیع نامه ها و ارجاع به واحدهای مربوطه
  22.       ثبت احکام حقوقی در دفاتر مربوطه
  23.      بایگانی سوابق و مکاتبات پرسنلی و اداری
  24.       تبدیل پرونده های مختومه به بایگانی راکد
  25.       پیگیری سوابق نامه های صادره بر حسب دستور مقام مافوق
  26.       کنترل و تفکیک نامه های اداری طبق موضوع
  27.       کپی برداری از ارجاعات مقام مافوق و ارسال آن به واحدهای مربوطه
  28.       ثبت و ارجاع کلیه مکاتبات بر حسب دستور مقام مافوق

 

لینک ها
سایت رهبری
وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکي
پايگاه اطلاع رسانی دولت
سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت
پورتال ملی خدمات رسانی مردم
فرمانداری ويژه شهرستان ملاير
سیاست کلان

آموزش همگانی

نظرسنجی
نظر شما راجع مفید و جامع بودن مطالب سایت بیمارستان چیست ؟

سایت اطلاعات مفیدی در اختیارم قرار داد.
برخی از اطلاعات مورد نیازم را یافتم.
هیچکدام از اطلاعات مورد نیازم را نیافتم.
نظری ندارم.

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 1360
 بازدید امروز : 64
 کل بازدید : 205013
 بازدیدکنندگان آنلاين : 8
 زمان بازدید : 0/4570