دفتر بهبود کیفیت
این واحد در تیرماه سال 1389 با هدف بهره گیری از دانش و تجربه پرسنل در جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی راه اندازی گردید .
حیطه کاری این دفتر شامل تدوین برنامه ریزی عملیاتی , ارزیابی عملکرد استقرار سیستم های مدیریتی نظیر ISO 9001-2008- نظر سنجی بیماران و پرسنل , اصلاح فرآیندها - تدوین شاخص های کاربردی استقرار سیستم حاکمیت بالینی و اعتبار بخشی می باشد .
همچنین دبیرخانه کمیته های بیمارستانی که امور ساماندهی و انجام فعالیتهای لازم بمنظور برگزاری موثر و مناسب کمیته ها و جلسات آنها را بعهده دارد از وظایف این دفتر می باشد .